mandag 4. mai 2009

Koh Pang Ngan









Bilder sier mer enn ord, tror dere jeg har hatt det fint eller? Jeg er brun(har vært rød da) men nå er jeg fornøyd! Skulle ønske fargen ikke gikk bort, men sånn er livet. Og jeg skulle ønske jeg kunne bli på den øya leeeeenge men kan jo ikke det, for sånn er livet. Hadde det herlig, solte oss, badet, sov i myke gode senger, fint resort som ikke var dyrt og god mat. Skal ikke klage!

Eller så er ting normale hjemme, eller nå er bare jeg, en kusine og bestemor hjemme. Tror de andre kommer imorgen men etter to uker med over ti personer er det godt med bare to. Kom jo hjem igår ved midnatt så idag sov jeg lenge, ryddet og leste bok og sov noen timer. Ups, hihi.

Kort innlegg dette, men har liksom ikke så mye å fortelle har glemt en del på tur hjem tror jeg, pluss at jeg orker ikke å skrive om alt. Og det er 18 dager til jeg skal hjem, HJELPES! Men gleder meg til å møte alle igjen :)

Ingen kommentarer: