søndag 19. april 2009

Hadebra ?

Ikveld, ved midnatt så drar jeg til Bangkok! Men blir vel bare bussstasjonen så det er ikke noe å bekymre seg for. Jeg skal heller ikke ha gul eller rød skjorte på med OG jeg skal reise med min advisor nedover! Så skal jeg møte mine kjære venner og dra dra enda lenger sør, og til slutt er planen at vi skal ende opp på Koh Pangan(tror det er slik det skrives). Uansett.. KULT!

Overskriften har med dagens gjøremål, eller dagens ting da. Jeg sa hadebra til kjære Shoshanna!:( Jeg, Nikki og Sho spiste lunsj og japplet i ca 2-3 timer, og tiden gikk altfor fort. Sho skal dra hjem 30.April men jeg er fortsatt ute på tur og Nikki ska også ut å reise så idag var siste dagen. Det var skikkelig rart, derfor spørsmålstegnet. For alle tre var enige i det at i hodet vårt sa en stemme at vi sees snart, imorgen sikkert som alle andre dager. Men denne gangen så er det annerledes. Jeg er neste mann for Nikki drar ikke før i juni! Jeg er i slutten av mai men dato vites ikke enda.....

Men men, ha fine dager og så snakkes vi om en stund!
TAKE CARE

Ingen kommentarer: