søndag 8. februar 2009

Bære sånn læll !

Søndag og jeg har litt tid så tenkte jeg skulle skrive blogg. Først kan jeg jo fortelle hvordan dagen min har vært hittil og hvordan dagen igår var. Og fredagskvelden hehe.

Fredags kvelden var super. Mor dro til fjells og det passet meg bra siden vi ikke akkurat er på godsida. Men jeg er heldig som har kusine og storesøster som passer på meg! Vi dro til topland, markedet og en bokhandel. Kjøpte is og somtam (nydelig papaya salat). Og vi hadde det så morsomt og koselig! Jeg elsker de kveldene hvor vi bare drar ut også kommer hjem med noe godt og sitter rundt bordet og prater og spiser. Det kommer jeg virkelig til å savne! og lørdagen fortsatte like bra, en god frokost og deretter dro jeg til P.L.S. Og dette er jeg litt stolt av, jeg og Shoshanna ville spise som tam. Og jeg har vært på et sted med søstersen og spist som tam så vi tok syklene våre og syklet dit. Men der har de bare thai menyer og man skriver thai på en lapp når man bestiller. OG VI KLARTE DET!!:D Da var vi bra stolte ja!

Men altså, dagen skal gå litt nedover i munterhet før den ender. Hele dagen gikk fort, jeg hjalp Pee Proy med matlaging og mor kom hjem. På kvelden så satt jeg, JeeMeem, PeeProy, Pure og Ply og spilte bingo. Så roper mor på meg, igjen så er ikke rommet mitt bra nok. Jeg har to plagg liggende på gulvet og Beo kommer imorgen. KRISE. Hun klarer ikke å tenke seg til det at jeg skal levere det til vask neste morgen før vi drar til flyplassen! Så får jeg enda en tale om hvordan rommet mitt er så fælt og blablabla. Hadde mamman min sett rommet mitt her hadde hun jublet!! Og jeg tror at dette var eneste gangen mor virkelig pratet til meg på lørdag. woho. Og det midt i bingospillinga, så resten av spillet var jeg på gråten og det tror jeg PeeProy merket for hun sa noe veldig stille til JeeMeem.

Søndag er dagen idag, og den har hvert fin så langt! Jeg sto opp klokke 6(!!!) og vii hentet Beo på flyplassen. Søt jente var første inntrykket, men har bare vært med henne idag da men hun er veldig snill og det kjennes ut som om vi har kjent hverandre lengre. Vi tuller og tøyser og har det gøy! Spiste super frokost og super lunsj må jeg også si, skal lage de rettene når jeg kommer til Norge også. AROI MAHK!

Uka jeg har foran meg er kort. Imorgen er det fri pga Makha Bucha day, jeg har lite peiling på hva som skal skje men det finner jeg vel fort nok ut. Tirsdag så skal jeg være med Beo og PeeProy til universitet og skolen til Beo for å overraske vennene hennes. Hun har nemlig ikke sagt at hun er komme hjem. Så når vi var på butikken idag så var en av vennene hennes der og da løp hun og gjemte seg! Så blir gøy å se reaksjonen, kanskje jeg skal gjøre det samme?:P

Neste gang tror jeg at jeg skal skrive litt om min advisor, Ajan Meuw (Ajan = lærer). Den kjempe søte dama fortjener et innlegg!:)

So long,
Take care .


Til Mamma: GRATULERER MED MORSDAGEN!!:D <3 dette bildet er min gave til deg:
Jeg er fortsatt kjempe søt!;)

Ingen kommentarer: