søndag 1. februar 2009

Opp og ned og ned og ned...

Mandag igjen, og jeg dagene paa Triamudom begynner aa bli faa. Mest sannsynlig har jeg 9 dager igjen naa, sykt.

Helga var ganske saa bra(dette er min opp ting), jeg var i Nakhon Sawan til den soete svenske jenta mi som fylte 17 aar. Saa vi var rundt 10 stk som var der og feiret med bowling, kake og noen av oss sov over paa et hotel der. Vi spiste kake fra Swensens ja, Oreo-is kake, NAM! Den var bare sinnsykt god og jeg vil ha en saann jeg og. Rimelig sliten paa soendag og kom hjem til en ikke saa bra tilvarelse.

Det eneste vertsmor sa til meg i bilen var: "Pee Proy har vaskety rommet dit." Det er fordi at soendag saa kommer Beo, som er kusinen min. Hun har vaert i Japan ett aar og naa er hun hjemme igjen og selvfoelgelig er det hennes rom jeg sover paa. Saa alt maa vaere saa fint for hun kommer og kanskje moren ogsaa. Jeg tenker bare ogsaa? For det er jeg som sover der og jeg vil foele meg hjemme. Jeg vasker og rydder det hver loerdag, det er ikke stroekent 24/7 men ryddig er det!! Men foeler jeg er i veien naar hennes hjemkomst er her, jeg skjoenner at de har savnet henne og at det er godt aa faa henne hjem. Men jeg er her fortsatt jeg og.. Humoeret til mor ble litt bedre til kvelds. Som jeg savner aa ha en mor som spoer om jeg har det bra naar jeg virker nedfor!

Saa andre tingen jeg er litt nede er fordi Mari fortsatt ikke er her. Hun skulle tatt bussen idag men pga at hennes vertsmor tok henne med til Chiang Mai igaar og sa etter at de dro hjemme fra: Vi skal sove i CHiang Mai i natt. Saa, Mari kommer ikke idag.

Men jeg hadde jo en troest Shoshanna og Nikki skulle komme til min skole idag. HAHA, jeg sendte melding til NIkki for aa spoerre naar de kom. Svaret var at de ikke fikk det til idag men skulle proeve imorgen. Joda, greit min advisor har bare ordnet slik at en laerer skulle laere oss noen blomster ting men jeg kan gjoere det alene og null problem. Bare det at hun ordnet det fordi at min venner skulle komme. SUPERT.

Saa som alle sikkert skjoenner er mitt humoer skikkelig paa topp idag, og jeg kan ikke vente med aa komme igang med skoledagen! Jeg er bra morsom. Jeg tok ikke med meg leseboka mi engang side jeg skulle faa besoek. Lurer paa om jeg skal melde meg syk, men saa svak er jeg da ikke.

Ha en fin fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: