torsdag 5. februar 2009

Helg

Så ble det da fredag denne uka også gitt. Jeg har kommet meg hjem og nå sitter jeg og ser på Mr.Bean, tullemannen selv. Minner meg pittelitt om min pappa egentlig. Jaja, det er godt at det er blitt helg hvertfall!

Mandag var, ja, hva skal jeg si da? en riktig god gammeldags drittdag? Jo, noe sånt ja tror jeg. Var liksom ingenting som passet og jeg var ikke 100% frisk heller. Men tirsdag, onsdag og torsdag og idag også har vært gode dager! Tirsdag så kom Nikki og Shoshanna til min skole, og alt er mye morsommere når man er flere. Onsdag så overrasket vi Shoshanna med et lite bursdags party på Swensen's. Så lunsjen ble byttet ut med is, noe magen min ikke sa seg enig i! Hele greia var morsom, for først så hadde Nikki laget en skattejakt til Shoshanna hvor skatten var oss. Vi ventet på et rom og når hun kom dit så spratt vi fra og sang bursdagssangen til henne! Så kidnappet vi henne, bind for øya så hun ikke visste hvor vi dro. Vi fikk henne til å dukke for "ting" som egentlig ikke var der også til slutt fikk vi henne til å krype framover rett foran inngangen til hotellet hvor Swensen's ligger. Og for alle som ikke vet hva Swensen's er så kan dere google det og se på de fine bildene som dere da får. Også jaaa, jeg klippet meg etter skolen, hihi.


Litt mer thai utseende?



Torsdag var jeg på min skole, vet ikke helt om det var noen spesiell dag jeg men jeg hadde det bra! Bortsett fra thai timene med crazy dama som jeg kaller henne. Hun oppfører seg som om jeg er stokk dom og hun har aldri forberedt noe til timen så det ender med at jeg må sitte å skrive 20-30 ord i boka mi. Lærerikt ja? Etter skolen så dro jeg å trente med min advisor. Hun trodde det var et treningsstudio på stadionet men det var det ikke. Gud hvor jeg savner å dra på Maxi og trene! Men men, Pure, jeg og PeeProy var også ved wat jai, et tempel her som har verdens vakreste buddha image! HOHO. Der har de en festival, musikk, mat, klær, tull og tøys for slikk og ingenting. KOS.

Idag, fredag har jeg hatt en time matte på skolen det er alt. Skulle egentlig hatt biologi men så var det slik at læreren var ikke på skolen idag. BUHU. Og klokken 12 fikk jeg dra hjem, WOHO. Så om en times tid skal jeg til frisøren og fikse håret. Om hun er frisk da, hun var ikke helt i form igår så vi får se..

Ellers i helga så skal jeg til P.L.S igjen, synge litt barnesanger og leke! Godt for sjela mi ja. Søndag så kommer Beo hjem, min thai kusine som har vært i Japan et år. Moren og faren hennes kommer også, har ikke møtt moren før men faren har jeg møtt og han er ganske så snill. Han bor i sør!! Så håper virkelig jeg får besøke han, han har nemlig sagt før at jeg skal få besøke han, men thaier sier mye å gjør lite med det.

God helg!
Joop;*

Ingen kommentarer: