lørdag 28. mars 2009

Bangkok, Chiang Rai, Mae Sai og Chiang Mai

Ehm, jeg har vært litt travel i det siste så derfor ingen blogging. Beklager! Og jeg vet ikke hvor bra denne blir pga at jeg ikke har så god tid, det er sent og jeg drar til Ayutthaya med Mari imorgen for å lære masasje!
Men her kommer litt oppdatering.

BANGKOK:
Det at jeg skulle til Bangkok har vært planlagt lenge, eller Pingg(søta som bodde i Norge i fjor) har alltid sagt at jeg må komme på besøk til henne. Så endelig ble det satt en dato og jeg dro! Pingg har også ei vennine som har bodd hos dem i flere år så de er vel egentlig som søstre, så da var vi tre jenter og tre språk: Thai, engelsk og norsk. En god kombinasjon!

Vi var i tempel: Wat pra geow. Stort, fint og tempel, hehe.
Shopping selvfølgelig, siam square og JJ-market. I LOVE IT. Var også i Dreamworld og da tok vi med oss en gutt som også bodde i Norge i fjor så da fikk vi pratet litt norsk også!

Jeg hadde det kjempe supert og skulle ønske jeg kunne besøke henne mer men tiden min er kort her nå og jeg har vel lagt mine siste planer for tiden min her i Thailand! Men skal ikke se bortifra at jeg skal hit igjen en gang!;)

ETTER BANGKOK:
Jeg kom hjem, fikk vasket klær og undertøy, hvilt ut etter noen ganske så slitsomme dager med masse gåing og skøy. Så ble det noen rolige dager og jeg fant ut at jeg likså godt kunne ta turen nordover tre dager til ei vennine fra Belgia. Men tre dager ble til ei uke. Hehe, vi var i Chiang Rai og Mae Sai, jeg tok tatovering! Vi badet og hoppet på trampoline, red på struts(!!!!!), spiste struts, dro til en ape hule og koste oss! Så igår (fredag) dro jeg til Chiang Mai og sov en natt på guesthouse med Lotte og Mari. Vi spiste god salat og var på Night Bazaar.

Idag er jeg hjemme igjen og Mari er sammen med meg!:) OG jeg har fått to pakker i posten! En fra mamma som inneholdt nummer to og tre i twilight serien: TUSEN TAKK!:) Pluss sjokolade og sukkerfriedrops da. NAM:) SÅ en pakke fra Frøydis, Sara og Trine. SØTE JENTER!;) Tok sin tid og den pakka har hatt en røff tur men den fant fram! LOVE YOU.

Vet at blogg ikke skal være sånn jeg gjorde det, så gjorde jeg det og blablabla. Akkurat nå har jeg ikke så god tid men her kommer en liten sånn følelses del:
Jeg skal hjem snart, to måneder ca. Jeg kan ikke si at jeg hopper i taket for det, kunne godt ha vært her en måned til. JA, jeg gleder meg til å se alle igjen og JA jeg savner alle MASSE. MEN: jeg har det fint her, jeg føler jeg begynner å bli god på thai, jeg har enda ting jeg vil lære og se, jeg ja. Jeg er utrolig glad i alle rundt meg, og det er vondt å tenke på at jeg skal dra fra alt. Tiden går altfor fort. Syns ikke dere også det?

Men nå skal jeg lese litt bok, YEY!
Skal skrive litt bedre blogg senere, men ble jo bilder her da hvertfall!!;)

LOVE
Silje


Fai, Silje og hm :P


Pingg og Pin (Silje)


Chinatown, feil vei, men jeg er lat.


Tempel og Silje i fin bukse (faren til Pingg sin bukse pga jeg hadde ikke lang bukse og i et så hellig tempel som dette er det enten skjørt eller lang bukse.)


Tempel område og mine guider.



Silje rir på struts


Laure og Stijn


Fint tempel i Burma stil!


Tatoveringen min :)


Og jeg har det gøy:)
WOHO!

2 kommentarer:

Leonie sa...

Ååh, så hæli det hørtes ut! Kjempe fine bilda! Kul tatovering! Ka betyr det?

Alice sa...

Heihei!
Digge tattoo'n! Ka d betyr? Nyshærri 7h ;P
Laga mæ bursdagskak i dag, shekkeli blautkak, meen, kræmmen turned to water!!!!! Jævla kak.. Haha!
Meenmen, denj va go læll!
Kjæmpeklæm <3